måndag 15 augusti 2011

i'm alive

nej, nu tycker jag att det har varit tyst länge nog här på bloggen... och om någon undrar varför jag inte har uppdaterat är det för att jag har försökt ta vara på mina lediga dagar.
för min del har sommaren varit ganska så annorlunda mot vad jag trodde när jag tänker tillbaka på saker som jag har övervunnit, som jag i våras aldrig trodde att jag skulle klara av och det känns så oerhört bra.
jag har också hunnit göra en massa skoj med alex, familjen & mina vänner, verkligen njutit av att vara borta från skolan ett tag och vilat upp mig har jag minsann gjort.

skolväskan är nu packad och jag har just tröstätit lite glass eftersom jag vet att klockan ringer klockan 07.00 imorgon och det är "tillbaka till verkligheten" som gäller, dessutom är min sötis också aaalltför långt borta.

1 kommentar:

  1. härligt Johanna, ja a vänta läng på att du ska uppdater igen! Gillar :)
    / Miili

    SvaraRadera