torsdag 29 september 2011

prov, prov & prov

provveckan är här igen! kvar har jag ännu finskaprov som jag skriver imorgon och nästan vecka kemi & historia. och i helg hoppas jag verkligen att jag kommer kunna kasta bort stressen som jag har över mig nu, men knappast... för hela tiden snurrar det tankar i huvudet om att man borde läsa - sitta med huvudet nedtyckt i böckerna och låtsas vara smart.

den gångna veckan har jag varit otroligt less på allt som har med skolan att göra och igår var mitt humör minsann botten. men nu när man inser att det väldigt snart är fredag, vilket betyder helg / min miligubbe slipper hem / det är bara två dagar kvar till min födelsedag och att man får sova länge på morgnarna... så tror jag faktiskt att jag kommer orka plugga in finska grammatik & ord ikväll.

bara två veckor kvar !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar