söndag 2 oktober 2011

great feeling!

jag har enormt höga krav på mig själv när det gäller skolarbeten och prov... jag skulle vilja kunna & förstå det man håller på med, ibland vill jag bara för mycket och då blir det bokstavligen kaos i mitt huvud.
trodde aldrig jag någonsing skulle känna mig så här inför ett prov som jag gör nu och dessutom säga det högt - nöjd bara jag får godkänt. och det konstiga är att jag faktisk känner att jag skulle bli det, bara jag slipper att skriva om det.
jag är helt förvånad över mig själv att jag kunde sänka ribban ikväll när jag läste till kemi provet, strunta i fastän jag inte riktigt förstår det där med entalpi, gaslagarna och delokalisering. kan säga att det känns oerhört skönt!
dessutom är det ett ämne som jag inte ens vill satsa på, varför skulle man då lägga onödigt mycket tid på det?

1 kommentar:

  1. Jaa-a Johanna ja känder prick sama sak!! Men snart ere över :)

    SvaraRadera