fredag 13 april 2012

life is a mystery

527518_10150678615454440_721139439_9272836_74235482_n_large

FREDAG, och jag sitter ivrigt och väntar på att få krama om min miligubbe igen.
när jag inte har skrivit på engelska bokrecensionen har jag istället kollat på ett program på tv3play - livet blir bättre. och programmet får en faktiskt att tänka efter och man märker att det kanske inte är så ovanligt heller att också andra människor runt omkring har gått igenom en svårare period i livet.

men alla har väl sin alldeles egen period eller jobbigare stund i livet, eller? kanske är det till och med så att det behövs för att vi ska utvecklas som människor och upptäcka nya sidor hos en själv. nog för att jag personligen tror att vi överraskar oss själva hela tiden och märker att vi kanske kan mera än vi tidigare trott.
det jag egentligen ville säga med det här var: tro på dig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar