måndag 2 augusti 2010

humöret e på topp!

har haft en riktigt bra helg med kompisarna och gullet!
igår var jag med flickorna till gamla hamn och bara satt där och pratade, senare blev det att käka lite kebab ;) volleyboll, film och en trevlig pratstund gjorde kvällen obeskrivlig! man borde vara mera tacksam över allt man har fått, och igår började verkligen tankarna snurra...


jag vaknade först vid tvåtiden idag, steg upp och åt lite mat, for ut för att spela volleyboll här ute på gården med mina syskon och lite grannar, plus att vi fick besök av mina kompisar senare. och hela dagen har jag egentligen tillbringat där ute och bara spelat, sååå kul! och nu blir det nog snart att hoppa i duschen och ta gonatt! för imorgon ringer klockan redan sju och då blir det shoppiiiing hela daan =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar