torsdag 26 augusti 2010

typiskt!

huhhu, jag har gått runt hela veckan ungefär och sagt att jag inte tänker bli sjuk nu före helgen!
men klart jag har oturen med på min sida! sitter här nu med filten runt mig och "knarkar" halspastiller.

men hur som helst så har jag varit ganska lat med att uppdatera, haha ;)
det är till och med veckor sedan,
men skolan har ju börjat nu igen så jag har helt glömt bort!
och det är nästan så man har blivit van med att stiga upp klockan sex på morgnarna och att klockan åtta så är bara att börja plugga.

förutom att jag blev sjuk idag så har väl min dag varit helt okej:
matematik, håltimme,håltimme och geografi (och fysik egentligen),
men mamma hämtade mig före sista lektionen för på geografin var mitt huvud helt tungt på nå sätt så jag hade svårt att följa med och plötsligt så hade dom skrivit lite anteckningar osv.
plus att min förkylning blev värre under lektionen och helt ärligt så nu minns jag typ inte någonting hon talade om på lektionen!
nu ikväll så har jag sovit ungefär hela tiden och säger väl nog gonatt snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar