tisdag 23 november 2010

godisstrejka eller inte?

haha, passande bild jag har nu högst uppe i bloggen!
men jag måste ha något iaf som påminner mig om att för varje dag som går så närmar det sig sommaren.
gillar verkligen inte dessa mörka vinterdagar som vi har just nu,
på morgnarna när man vaknar när det är mörkt,
och man hinner vara hemma i knappt två timmar efter skolan ungefär sen är det mörkt ute igen.
men vinter är vinter... det är bara att dra upp på leendet och vänta tills de öppnar slalombackarna! :)

vet inte heller vad jag har lagt mig in på,
har nämligen lagt upp på facebook att "om 50 gillar kommer jag att godisstrejka i 1 månad",
och just nu är det hela fyrtioåtta personer som har gillat :o
tröstar mig med att spela upp "Like a prayer" som Jay Smith uppträdde med i fredags i idol om och om igen, haha ;)

4 kommentarer: