söndag 22 maj 2011

söndag morgon

skönt att sova ända till tolv efter en lång men rolig gårdag.
min morgon började inte så bra... jag mådde rent ut av sagt illa och tankarna som snurrade i min skalle var endast negativa. men jag steg upp efter att ha legat och dragit mig i några timmar och hoppade nu i duschen och fick senare hjälp av syster att fixa håret.
när alex hämta upp mig blev jag endast glad och började se fram emot bröllopet vi skulle på - och visst... det gick bra!
skönt var det också att känna att man inte behövde koncentrera sig på att ta djupa andetag och vara halvt borta med huvudet mellan varven.
klänningen jag hade på mig.

6 kommentarer:

  1. sjukt fin klänning Johanna :) vems bröllop var ni på? :D / Miili

    SvaraRadera
  2. Alltså va roligt att höör!! :D å snygg klänning! :)

    SvaraRadera
  3. tack så myki! =D
    Miili, vi var på Ben och Linneas om du vet vem he er :)

    SvaraRadera
  4. O ja håller med Jonna å, faktiskt roligt :)
    Joo ja vejt noo, min syster a vari me Linnea typ hela livi så di va bjudi på bröllop men ja vejt int om di for ti stockholm eller om di kom på e :D

    SvaraRadera
  5. jaaa! okej, men alltså jag har faktiskt ingen aning om di var tär eller int ;)

    SvaraRadera
  6. halde mee dömde aade, å jaa vilken snygg klänning! :D

    SvaraRadera