söndag 11 mars 2012

sköna söndag!

veckan har bara susat iväg och jag har medvetet inte uppdaterat eftersom mitt humör har varit så upp&ner! men nu har jag åtminstone kommit mig igenom första veckan med 08-15 varje dag... och milt sagt ser jag inte fram emot de kommande fem veckorna som ser exakt likadana ut.
men däremot har min helg varit skön och avkopplande. fredagskvällen tjänade jag först lite pengar innan jag blev upplockad av min fina. och igår hann vi både på förlovningskalas och födelsedagskaffe - trevligt att träffa människor som man inte möter så ofta!

nu, idag, söndagen den elfte har jag bara tagit det lugnt. var ut en sväng i solen och konstaterade att det härliga vårvädret får en minsann att må bra, ska försöka utnyttja det.

tj 117!!! (snart tvåsiffrigt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar