tisdag 20 mars 2012

tisdag

bilder från helgen.
här har det varit tyst. men förra veckan var ett enda stressande, vilket resulterade i att mitt humör åkte berg- och dalbana.
däremot var helgen mycket bättre med bland annat bilsittande för att komma till & från tuuri, mys, gaturally, film- och idolstittande och allt detta i umgänge med världens bästa karl.

nu är det att försöka lägga stressen bakom mig och ta nya tag. men jag har ett litet dilemma som har kommit upp till ytan - vad göra med min pannlugg?
det nämligen så att jag skulle vilja ha lite förändring, men jag vet inte om jag ska klippa snedlugg/ spara långlugg eller helt enkelt inte göra någon ändring alls... jag tar mycket gärna emot förslag!

3 kommentarer:

  1. dra den åt sidan :)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du sko kona spara a länger å prov ha a åt sido...:) he har du väl aldä hadd? :D /ninni

    SvaraRadera
  3. jag har funderat lite på det.. men jag vet int om jag riktigt vågar ;)

    SvaraRadera