torsdag 22 augusti 2013

min dag

- jobb mellan 07.00-15.30.
- hem och äta. och på samma gång fick jag en rolig överraskning när det låg en förlovnings gåva på trappan.
- fungerade som personlig assistent mellan 17.00-19.00. och idag var den sista gången eftersom jag flyttar till vasa på söndag.
- hem och duscha.
- snabbvisit av gubben innan han for iväg till nattskiftet. men vi hann i alla fall ha en mysig "kvällsmål-stund".


och nu ligger jag och funderar över flytten - jag har inte börjat packa ner mina saker ännu, jag vet inte heller vad man egentligen behöver ha med sig och det hela känns så overkligt... som om det inte riktigt händer mig. 

2 kommentarer:

  1. Gillar starkt att du har börja blogg igen! :D ..så ja har na ti läsa ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha :D men jag lovar int att jag kommer vara överdrivet aktiv! (;

      Radera