lördag 17 augusti 2013

vi provar på nytt

jag kände att det var dags att börja uppdatera igen... det är ju trots allt ett ganska stort kapitel i sig att jag flyttar till vasa om två veckor och börjar studera till socionom. (overkligt!)
jag har hittat en lägenhet tillsammans med några vänner, cirka två kilometer från skolan, och det mesta i pappersform är fixat. det är bara småsaker till lägenheten som ännu måste köpas, sedan är det nog bara att så småningom börja kalla sig vasabo.

nuförtiden har jag också en ring på mitt vänstra ringfinger och får kalla mig för någons fästmö.(hör ordet!) hur underbart är inte det?

2 kommentarer:

  1. Johanna, dömhi förlovningsbildre er vart ju noo supersuper bra! Ni e så fin o fin ställe hitta ni å! :D

    SvaraRadera
  2. jaa tack, vi e noo riktigt nöjd med dem! :D

    SvaraRadera