onsdag 4 december 2013

ONSDAG

idag sov jag enda till klockan elva, kollade något program, stekte ägg åt mig, skrev litelite på ett skolarbete och på eftermiddagen for jag till kokkola med mamma och ena brodern. jag, som hade tänkt shoppa, hittade inte ett endaste klädplagg. det enda jag kom hem med var en lampa och papper(som ska användas till bröllops-inbjudningskorten), men jag är mer än nöjd. 

det är ganska häftigt hur prioriteringarna ändrar nu när jag vet att jag kommer ha en egen lägenhet tillsammans med gubben till nästa höst, jag vill allt mer bara har inredningsprylar och saker till vårt gemensamma hem. kläder och sådant lämnar bort på något sätt, men inte bryr jag mig så hårt nu just i alla fall. det har nämligen helt plötsligt blivit så roligt att gå och se på annat än kläder också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar