torsdag 12 december 2013

TORSDAG

bara för att mitt hår bara blir längre och längre ( ;o ) och bara för att bevisa att jag faktiskt cyklade till skolan i måndags fastän det var flera minusgrader.

denna skolvecka har gått otroligt snabbt och just nu är jag hemhemma igen. eftersom jullovet närmar sig med stormsteg är det förstås extra jobbigt att ens försöka påbörja något skolarbete, men för några sekunder sedan fick jag faktiskt färdigt den sista inlämningsuppgiften för denna termin(efter att flera gånger ha tänkt att jag skulle skutta upp det sista till imorgon). så skönt att den är gjord.

imorgon är en ledig dag, då ska jag påbörja tentlästningen inför måndagens specialpedagogik tent. kanske jag skulle orka träna lite också( säkert en månad sen senast?). sedan på kvällen blir det att fara till kokkola i hopp om att hitta lite kläder till mig själv, hoppas på bättre lycka denna gång. men jag ser i alla fall fram emot en någorlunda ledig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar