torsdag 14 oktober 2010

det regnar snö!

måst bara säga att jag inte alls tycker om snöslask!
steg som vanligt upp riktigt sent idag igen, jag hann inte ens äta morgonmål!
och sen när man stiger utanför dörren så är det kanske inte det bästa vädret heller!
det var bara att hoppa på cykeln och skynda till bussen,var lagom blöt sen också.

skoldagen gick väldigt snabbt och gymnastiken gjorde nog min dag,
blev på ett sätt riktigt glad av att spela volleyboll och det var faktiskt också jätte kul!
två sista lektionerna hade vi musik och konst, det kändes som om tiden bara flög iväg.

sen när jag äntligen kom hem var en gubbe här och fixade fibernät till oss,
så nu är internet mycket snabbare, det gillar vi.
och nu efter maten fick jag lite extra energi så jag plockade undan i köket och vek undan lite kläder! - när man har hörlurarna i öronen och spelar musik på hög volym klarar man av det mesta, det är bara så. (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar