fredag 22 oktober 2010

härligt vädet!

älskar att vakna till soligt väder,
har också mycket jag ska göra idag så jag hoppas energin håller i sig.

fick besök av mina underbara vänner igår på kvällen,
och det är väldigt längesen vi har varit hos mig och bara snackat skit ;)
sen lade vi också på en film och kolla lite på södern resor till sommaren,
inte mig emot att åka flera gånger på resa, haha :)
ska nämligen till Cypern också med familjen i september! :)
men hoppas verkligen det skulle bli av!

ska plocka upp lite i rummet nu och sen också fortsätta med resten av huset,
tror jag hinner ut på en promenad idag också som bonus. :)
hade tänk att jag skulle stiga upp tolv idag ungefär,
men nu är ju klockan bara tio, och jag kommer hinna med mycket... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar