lördag 16 oktober 2010

lyxigt med trådlös! (;

haha seriöst, jag har varit i mitt rum hela dagen nu ungefär,
var endast upp ett varv och åt lite mikropizza sen snabbt ner igen.
har fått trådlös att fungera även här nere i mitt rum nu så igår var jag nog kanske lite osocial! ;)
och jag får inte glömma att jag också vann älskling i en coronne match, äntligen (; haha

hann inte shoppa så mycket igår heller,
sprang nämligen runt och sökte en vinterjacka till mig först, och det fanns inte någonstans en sådan jag hade tänkt mig! alla var ungefär för långa, eller så fanns den inte i min storlek!
och sen när jag slutligen hittade en så var klockan ganska mycket så det var bara att söka sig hemåt!
så jag kom bara hem med ett par svarta uggs, en tröja och vinterjackan då.
men syster köpte en hel del så jag har iaf någonting nytt att låna från henne! :)

nu ska jag plocka upp i rummet lite och se om jag också skulle ta itu med lite läxor så har jag det undan!
sen blir det nog att fara ut på en liten promenad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar