söndag 19 juni 2011

helgen i ett nötskal

jag vet inte exakt om jag ska säga att jag var aktiv eller lat i fredags, men jag fick hur som helst storstädat mitt rum trots min tre timmars tupplur.
på kvällen kom älskling hitåt och det blev en sväng till fiskets natt och vid tolvtiden var vi framme vid villan. jag sov inte direkt så mycket under natten men skönt var det att absolut inte göra någonting under gårdagen. mina bröder och alex fiskade från morgonen till eftermiddagen trots att det blåste otroligt mycket... jag lyckades också luras mig med när de skulle åka till ett ställe där det var lä, men det var ju såklart inte det enda stället de skulle försöka få upp en firre eller två på. alltså jag tycker det är riktigt roligt att fiska så där annars men inte när det blåser mycket och det nästan är så man skulle behöva dubbla tröjor på sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar