onsdag 29 februari 2012

detta är en BRA dag!


här sitter en nöjd och glad tjej i pyjamas.
måste säga att det känns bra att veta att man nästan enbart har gjort vettiga saker idag och ännu till åstadkommit någonting. för ovanlighetens skull har jag spenderat mindre än en timme på datorn och istället sprungit på några ärenden i staden innan jag for och "jobba" med mamma.(jag missade praon när jag var på utbytesperioden, så då tar jag det nu på sportlovet istället).
dessutom hade jag en trevlig överraskning på köksbordet när jag kom hem ikväll - pleppo live biljetterna har nu anlänt och jag väntar ivrigt till den 28 april!!!!

3 kommentarer:

  1. ni kan ju ta hejm me från flygi tå tå ja kmr hejm ade dan ;) /Jonna

    SvaraRadera
  2. höödu, det kan vi säkert! bara du int landar alltför sent ;)

    SvaraRadera
  3. haha, nä no fixar ja skjuts, kmr kl 21 ;)

    SvaraRadera