onsdag 15 februari 2012

onsdag

praktiska tenten är över, alla jobbiga skoldagar för denna vecka är över... framför mig har jag nu bara roliga dagar(förhoppningsvis): imorgon har treorna penkkis (har höga förväntningar på att det ska vara roligt!), på fredag blir det att dissikera grisinälvor(mysigt), i väntan på att min gubb ska komma hem på lördag far jag troligtvis en stund som sällskap när mamma har nattskifte, nästa vecka har min miligubb långloma(behövs verkligen!(mitt humör har varit botten denna vecka))

trevligt med parenteser och dessutom med en parentes in i en parentes.
ja, jag är mycket medveten om att jag är oerhört omotiverad och tråkig. men jag tror seriöst att jag snart kommer flippa eftersom jag är i stort behov av att få krama om en viss person som är alltför långt borta.(gissa vem)
saknar denna prick <3

2 kommentarer:

  1. Snaaaart kmr a Johanna! tå får du kram a fat hejla helgen ;) /Jonna

    SvaraRadera
  2. jaa.. som tur blir e helatiiden en dag mindre!! :)

    SvaraRadera