lördag 16 februari 2013

LÖRDAG

ivern efter penkkisdagen är nu nästan bortblåst. men känslorna av vemod och av tacksamhet & glädje finns ändå kvar.
vemod för att det nu faktiskt är över, det har varit så tryggt i gymnasiet och man har haft en så bra gemenskap, speciellt nu i allt planerande inför penkkis. men nu ska man istället börja se framåt och göra upp mål för resten av livet, det som är lite okänt.
tacksamhet & glädje för att vi faktiskt har haft det bra i gymnasiet. klart man har haft dagar då man inte skulle ha orkat mera, dagar då man har funderat över varför man riktigt går i gymnasiet osv. men nu idag är det nästan så att jag ångrar lite att jag inte tog till vara på varje stund.

men livet går vidare. och som näst är det studentskrivningarna som ska tas itu med. före det har jag faktiskt ett litet psykologi prov, på måndag. så idag har jag psykologi läsning på schemat.

syster & jag. abiabiabi hejhejhej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar