onsdag 27 februari 2013

LEDIG TID

ledig tid, då jag har gjort allting och ingenting. det var inte direkt planerat, men jag bara kände för det. och nu i efterhand ångrar jag det verkligen inte fastän jag har hamnat långt efter i mitt schema med läsningen. jag tror det här till och med var nyttigt för mig, att jag nästan totalt har dissat den del av mig som har ropat att jag ska läsaläsaläsa och gjort någonting utöver vardagen också.

lördag. ringde efter min karl på dagen och så for vi till rinken. efteråt blev det träning i hemmagymmet. och på kvällen slötittade vi på olika program & filmer.

söndag. (har ingen annan bild från söndag) bönehus, spontan planering och packning, bilfärd till vasa.

måndag. när alla andra(aki och hans syskon) for till tropiclandia beslöt jag mig för att låna lite kläder av aki och ta en promenad i det soliga vasa, istället för att sitta ensam i lägenheten. resten av dagen bestod endast av "att-göra-ingenting-alls"
tisdag. lite shopping
där var lite av min lediga tid i form av några bilder (och kvaliteten är den bästa, såklart). men nu blir det att landa i vardagen igen och ta itu med läsningen, som idag kommer bestå av matematik, matematik & matematik. en dag som denna funderar jag nog över varför jag ens skriver långmatematik, jag tror inte ens jag kommer ha nytta av den senare heller. men det är att le, bara le... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar