fredag 1 mars 2013

1 MARS

ny månad, och denna månad kommer minsann att bli intensiv. studentskrivningarna inleds om en och en halv vecka, jag har böcker som fortfarande är oöppnade, matematik preliminär på måndag... men det är att ta en dag i taget. och ooom jag kommer njuta när jag lämnar in för sista gången och vet att jag har en lång paus från allt som har med skola och utbildning att göra framför mig.

men fastän jag har en hel del att ta itu med ännu så känns det ändå inte alltför jobbigt. jag trivs faktiskt ganska bra med att få sätta upp mina dagar hur jag vill. nog för att jag flera gånger har fått sänka min ribba och konstaterat att jag är lika bra om det nu skulle hända sig att jag inte riktigt uppnår mina mål.

och idag fick jag även ett otroligt passande meddelande på facebook, lite skrämmande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar