onsdag 6 mars 2013

ovanligt aktiv

det kommer säkert tydligt fram i mina skriverier att mitt liv kretsar mest kring läsandet just nu. men det beror också på att jag ständigt har tankar i bakhuvudet om att jag borde läsa, borde läsa... och som med allt annat i livet går det såklart bättre vissa dagar och sämre vissa dagar. men idag har det till och med varit intressant och inte känts som de flesta dagar, då det bara verkar dyka upp mer och mer som man borde hinna igenom och till slut inte vetat var man riktigt ska börja. 

och som rubriken säger - idag har jag varit ovanligt aktiv, både med träningen och läsningen. så nu sitter jag i pyjamas och har just ätit kvällsmål som ikväll bestod av bär, banan & naturell yoghurt. förvånansvärt gott ändå. och snart tänker jag belöna mig själv med filmtittande innan det blir godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar