onsdag 13 mars 2013

ANDAS UT!

bokstavligen. nu njuter jag så av bara tanken att det är en hel vecka tills jag nästa gång sitter i salen. en hel vecka. och ikväll har jag inte gjort någonting alls och tänker fortsätta med det, att bara ta det lugnt. dessutom behöver min högra hand få vila också, den är helt sjuk efter att ha varit igång sex timmar, nästan konstant.

två prov inlämnade och två kvar. det bästa med det är att jag känner att jag gjorde mitt bästa och inte kan ändra på svaren mera - det räcker. ochoch allt tyder på att det hela snart, väldigt snart, bara är historia.

nu ska jag fortsätta med att se serier innan jag packar träningsväskan inför imorgon. då är det nämligen volleybollturnering på schemat och det ska bli så otroligt skönt med lite variation i vardagen. dessutom är det roligt med volleyboll, åtminstone när det lyckas och man har flyt.

en bild från förra året

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar