fredag 8 mars 2013

FREDAG

har idag fått testa på att fungera som lärare. på samma gång som det var spännande var det också riktigt roligt och jag fick ännu en gång bekräftat för mig själv att det förhoppningsvis blir en speciallärare av mig någon dag.

och nu efter att jag har kommit mig hem så har jag inte gjort någonting vettigt överhuvudtaget. skönt det. fick nämligen en rejäl påminnelse igår när gubben kom hit och överraskade mig. var helt sur till först eftersom "det tar tid från läsningen, jag hinner inte igenom allt nu"... och seriöst, då är ju faktiskt någonting fel. så till slut beslöt jag mig för att lägga böckerna till sidan för att undvika att hjärnan kollapsar helt till nästa vecka..

det var dagens tankar. och det enda jag tänker göra idag är bekanta mig med några gubbar som eventuellt kan vara viktiga och sedan rent ut sagt strunta i alla de kompendier och papper jag borde hinna igenom, jag skulle ändå inte hinna igenom dem på en sådan här kort tid. sedan ikväll ska jag bowla och ha kul.

3 kommentarer: