lördag 2 mars 2013

FEM FRÅGOR

Jag fick en "blogg-award" av Lovisa (klicka på namnet så kommer ni direkt till hennes blogg) för en tid sedan, och nu har jag tagit mig tid att fundera över frågorna. det är ju meningen att jag nu också ska skicka vidare fem frågor till andra bloggare, men denna gång väljer jag att bara svara på frågorna. så...

1. varför fick du det namnet du fick?
jadu, jag har faktiskt ingen aning. men jag vet att mina föräldrar även funderade över namnet alexandra, men till sist blev det ändå johanna.

2. vad har du för framtidsplaner?
det som är mest aktuellt är ju ändå att jag blir student nu till våren. efter det har jag planer på att söka in till speciallärare och bara be och hoppas att jag slipper in.
senare i framtiden vill jag ju såklart också gifta mig och bilda familj. men huvudsaken för mig är ändå att jag är lycklig och mår bra.

3. vilken låt diggade du i din barndom?
oj, jag skulle inte säga att jag hade någon speciell.

4. vad är det roligaste du skall göra den här veckan?
ikväll blir det bowling, så det är nog det roligaste.

5. vad har du alltid med dej i din väska?
mobilen och oftast har jag även värkmedicin, just in case.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar