tisdag 15 oktober 2013

HEMMA IGEN

har landat hemhemma igen efter en riktigt bra resa till haparanda och luleå. vi har shoppat, vi har ätit gott, vi har varit lite vilsna, vi har bjudit på oss själva, vi har sovit på haparanda stadshotell,  vi har skrattar och pengarna bara har flugit iväg. dessutom har vi suttit 1000 km i bil på två dagar, så det är otroligt skönt att vara tillbaka igen fastän vi för det mesta har haft det på topp.

nu är det tillbaka till verkligheten som gäller; skolarbeten & skolarbeten. jag har ju nämligen inte direkt höstlov, utan det kallas väl något så fint som självstudievecka. men innan jag börjar öppna böckerna ska jag se senaste vampire diaries avsnittet och också visa lite bilder från resan och mina köp.

on the road.

IKEA.

resesällskapet vid det mysiga matstället big smajl.
syster & jag. hotellfrukost. 

shoppashoppa i luleå

nytt till vårt gemensamma hem! 
nytt i garderoben!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar