fredag 4 oktober 2013

KAN INTE HÅLLA MIG...

ja, jag är bra på att hålla hemligheter. jag är pålitlig och jag brukar hålla tyst om personliga saker. men jag är bara tvungen att säga dessa tre ord: kyrkan är bokad. kyrkan är bokad. kyrkan är bokad. och nu upprepade jag mig dessutom, men hur overkligt är det inte?

nu kan planerna börja på riktigt, nu kan jag prata hur mycket jag vill om bröllop, nu kan inte gubben längre tjata om att vi först kanske ska ha ett datum innan jag börjar drömma mig bort... nu kan det helt enkelt börja. det är stundvis otroligt otroligt spännande, men i skrivandets stund är det hela så ofattbart roligt. overkligt - vi ska gifta oss.



2 kommentarer:

  1. Vad roligt! :D Njut åv denhär tin, mang gang kommer du säkert muttra lite surt över all planering, men he e sååå kul! :D å hejlt fantastiskt att va gift, he e värt ide hövovärk över planerasi ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. jaa!! jag ska åtminstone försök att njut mitt i allt planeras & nervositet ;)

      Radera