söndag 30 januari 2011

börja träna fotboll igen?!

gårkvällen blev faktiskt lyckad.
alex hämtade mig vid en halv sjutiden, så bar det av mot tellus för att kolla matcher. först lite av EIK-JBK, sen vid åttatiden KUF-PEFF. trodde inte precis att jag skulle börja sakna känslan av att själv spela lite fotboll och springa runt där på planen och hitta lediga ytor och så vidare. och tankarna började bara rulla ännu mera när min gamla tränare kom och prata med mig där en liten stund.
 
efter matcherna styrde vi bilen mot mc donald. gott var det iaf med lite käk, men min stubin tändes nog ganska så rejält när det var två flickor som var inne på wc:n onödigt länge! positivt var det ju kanske att jag under tiden fick öva på min finska lite eftersom det kom en riktigt ung pojke som började tala med mig där. men att föräldrar släpper sina barn i den åldern ut och supa?
kvällen avslutades sedan med att vi hittade fram till kållby för att umgås med de andra en stund, trots det blåsiga vädret.

en halvlek i en match med äldre b-laget 2008.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar