fredag 14 januari 2011

underbara helg!

känns underbart att redan ha sluppit hem från skolan! egentligen skulle jag ha psykologi just nu, men eftersom denna period tog slut idag så brydde sig läraren inte direkt om vi var på lektion eller inte. så det är ju nästan självklart att man åker hem när man slipper. dessutom så har jag min 10:a på betyget redan, trodde aldrig att jag skulle skriva tio i ett prov i gymnasiet, men tydligen kan man överraska sig själv också :')

nu när det äntligen är fredag kan man konstatera att jag har haft en väldigt låååång och tråkig vecka! som också syns i mina inlägg eftersom det bara står om prov och skola, prov och skola. men oskämtat så har jag suttit varje kväll framför skolböcker, utom i onsdags. och i dagens matematik prov har jag ingen aning om hur det gick heller, men godkänt får jag nog.


MEN, ikväll ska jag istället aktivera mig med lite städning och så ska jag också ut på en promenad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar