fredag 28 januari 2011

praktikplats eller jobb utomlands?

har googlat för fullt nu ända sedan jag kom hem från skolan. först om det där fula programmet jag skulle ladda ner, vilket visade sig vara onödigt eftersom programmet inte fungerade heller p.g.a någon kod man måste ha.
men efter det så började jag söka en praktikplats eller ett jobb utomlands. det är nämligen så att jag och tre av mina vänner i gymnasiet har börjat fundera på att åka utomlands den fjärde perioden nästa år. och man kan lugnt säga att det är svårare att hitta något än vad man trodde från början. för det första så måste man ungefär vara 18 år för allting, och för det andra så verkar det bara finnas rimliga jobb typ i australien och dit är det ju bara för långt borta.
men nu ska jag försöka rensa mina tankar och gå ut på en promenad före jag kan välkomna helgen på riktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar