onsdag 6 april 2011

ett år och tre dagar

ikväll har jag hunnit med ganska mycket; det blev en häftig åktur med vespan med syster bakom mig, hinner bara komma inför dörren ( så kändes det iaf ) och så ringer söt och säger att han kommer hitåt. blev snabbt att iaf plocka upp i rummet, har seriöst inte alls brytt mig om att lägga tillbaka kläderna på senaste tiden. så jag hann iaf vara med honom ikväll en stund före han stack iväg till nattskiftet :)

och på tal om något helt annat så är det exakt ett år och tre dagar sedan jag å alex hittade på någonting tillsammans för första gången, ganska häftigt... för det känns ju ändå inte precis så längesedan.
haha, men jag började bara av en händelse fundera på det ikväll, och så lättare sagt en gjort letade jag bland mina 2000 meddelande i mobilen och till sist hittade jag det meddelande jag ville se!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar