torsdag 28 april 2011

oväntat förslag


haha, bara för att det där inte stämmer... eller kanske en del.
men hur som helst blev det nog inte "en vanlig arbetsdag". jag for nämligen till skolan först till halv ett tiden och hade matematik. ( jag hade nog egentligen ett gymppapass vid tiotiden, men efter det skulle jag ha haft håltimme så jag valde att lämna bort gymnastiken denna gång).
och på matematiken fick vi till och med vara ute i solen och räkna... sista lektionen var läraren borta så vi fick några uppgifter vi skulle göra - på tal om en skön dag .

några udda förslag har jag inte hittills fått under dagen, men däremot ett oväntat förslag - gymnastikläraren kom och prata med mig idag och frågade om jag skulle vara intresserad av att komma med till stafettkarnevalen och springa stafetten eftersom de var för få.
och så klart jag ville det... jag gick ju också före påsklovet och funderade om jag skulle skriva upp mig på listan eller inte. men tyvärr så krockar det med en annan sak... så nu igen blir det att försöka göra ett val.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar