onsdag 27 april 2011

vårväder

det börjar vara längesedan jag har skrivit ihop ett inlägg, men här kommer nu ett åtminstone.
kan säga att det troligtvis kommer att fortsätta att komma bilder, ordspråk och sådant för det mesta nu i framtiden...
så ordspråken får tala för hur min dag kanske har varit eller bara någonting jag har fått höra och börjat fundera lite mera på eller helt enkelt bara för att jag tycker orden stämmer så bra.

kan nu med detsamma säga att skoldagen har varit helt bra och dagen blev bara bättre när psykologiläraren sa att vi får sovmorgon imorgon. man märkte också att sommarlovet faktiskt närmar sig med stormsteg när man satt ute i solen idag på håltimmen.
men nu ska jag bestämt försöka få mitt rum städat, sedan syns det vad jag börjar hitta på... ha det bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar