söndag 10 april 2011

vår

 

vilken härlig dag. kunde inte ligga där inne och dra mig i sängen längre när systeryster skrev till mig att jag skulle komma ute och sitta i solen. Så här sitter vi nu och bara tar det lugnt och njuter med varsin bärbar.
men min bärbar kommer jag snart dissa och lägga den brevid mig och öppna religionsboken istället... jag vill jag vill få bra i det provet.

gårdagen blev också riktigt lyckad. alex hämtade mig vid en sjutiden så for vi på sammankomst till pedersöre kyrka, efter det for vi till alex - vi satt och talade med hans familj och kollade på sista minuterns resor (eller jag), haha.
efter det blev det subway och där hann jag prata en stund också med en hög person typ, usch, fy och blä vad han var snuskigt äcklig, jag blir så rädd i sånadär situationer.
där var också emilia och dom , och benjamin och dom så vi fick lite roligt åt han där typen, men på ett sätt är det ju bara så synd om personer som inte själv riktigt fattar vad dom håller på med. 
men klockan tolv när vi skulle börja se talang hemma hos mig senare började vi sova istället eftersom nätet inte riktigt ville vara kompis med oss, igen.

2 kommentarer:

  1. så du va no rädd tu å? :D du satt tär å chilla hejlt coolt, så ja trodd att he ba va ja som va rädd fö a :D

    SvaraRadera
  2. haha, OM jag var! men om int man sku säg na åt döm så vem vet va di sku hitt på tå ;)

    SvaraRadera