fredag 21 september 2012

andas ut..

... och börjar leva livet igen. nu är nämligen höstens studentskrivningar över och jag kommer inte heller att nämna om det i bloggen för en tid framöver. (det är det enda jag har uppdaterat om på sista tiden typ)
men det känns så oerhört skönt och nu väntar jag bara tills jag får krama om min älskling igen.

fastän skrivningarna är ett avslutat kapitel så kommer det nog ändå finnas saker att göra. eftersom jag ännu har en del jag måste lära mig innan jag är redo för att skriva körkortet osv. och med tanke på att det är lite på en vecka tills jag fyller så kommer mina dagar vara ganska fullproppade. men allting går, på ett eller annat sätt... nu ska jag i alla fall njuta av friheten & en ledig helg. ha det finfint!

241-doing-what-you-like-quote_large

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar