tisdag 25 september 2012

TISDAG

idag hade jag det minst sagt stressigt från morgonen. alarmet ringde klockan sex och det var bara att ställa sig mot kemora för att testa på halkbanan. halv tio var vi färdiga där och sedan körde jag hemåt. jag hann bara komma hem och så var det att stressa sig iväg till dagens enda lektion i skolan... så idag har jag kört ganska så mycket, men sist och slutligen var det riktigt roligt, fastän jag var lite väl mesig till en början.

resten av dagen har jag då istället bara slöat. råkade somna i hela tre timmar efter att jag kom hem från skolan och nu ikväll har jag inte heller gjort någonting vettigt förutom att ha övat på ajokaista. det är inte länge kvar nu...

"Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar