söndag 2 september 2012

händelserik månad

det är så mycket spännande och otroligt stora saker som kommer hända den inkommande månaden, så känns det i alla fall. studentskrivningarna närmar sig med stormsteg och jag har inte fått intryckt det i hjärnan att det faktiskt är redan nästa måndag jag sitter med hörlurarna i auditoriet, och då är det på riktigt.
för att inte tala om att det är en månad tills jag fyller 18 och förhoppningsvis får körkort. men som prioritet ett kommer jag helt klart att ha skrivningarna, men jag ska även försöka lägga in lite tid för mig själv och träning. det lär behövas för att rensa huvudet.

men - en dag i taget, visst var det så? och idag är det söndag och jag har även ännu en ledig dag framför mig. nu blir det lite pluggande innan jag riktigt orkar stiga upp ur sängen. ha det bra!

Tumblr_lzd397oz3n1r4gfuvo1_500_large
tänkvärt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar