onsdag 26 september 2012

inte riktigt min dag

okej, inte ens den mest perfekta dag är felfri & bekymmerslös. men till exempel en dag som denna - när allt går så tvärtemot vad man vill och humöret bara sjunker och sjunker...  jag finner inga ord(!!!)
lite besviken på sig själv blir man också när resultaten inte riktigt visar det man hade förväntat, men på samma gång går det inte att göra så mycket eftersom gjort är gjort. som tur är går det att skriva om. kanske är det lika bra att bara acceptera att skrivningarna sist och slutligen inte gick så bra heller? 

nej, det är inte jag att sura över det här. men jag bara måste få utlopp för allting någonstans... och nu hoppas jag bara innerligt att inte morgondagen blir förstörd också. det blir att bara tänka fina tankar imorgon när jag vaknar. hoppas inte din dag har varit som min.

(bara för att jag vet att det är tråkigt att läsa inlägg utan bilder tänker jag inte heller trycka hit någon)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar