onsdag 30 januari 2013

BRA DAG!

rubriken säger allt - det har varit en bra dag idag; lagom med lektioner i skolan, gott humör och umgänge med abina. och dessutom är planeringen inför penkkis i full gång. det är helt enkelt att bara gilla läget och försöka glömma alla måsten man har.

det har jag nämligen gjort ikväll. istället för att göra läxor och läsa på psykologi har jag gjort allt från att inte göra någonting alls till tränat. och nu när jag tar mig en kvälls-funderare så märker jag att jag inte har tänkt på studentskrivningarna som närmar sig, den framtida studieplatsen och för att inte tala om att jag dessutom borde söka jobb snart, väldigt snart. förvånansvärt.
jag som vanligtvis kan lämna och grubbla och överanalysera t.o.m. små saker har idag istället haft roligt och känt att jag mår bra. poäng till mig själv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar