måndag 28 januari 2013

SLUT I KNOPPEN

jag är fullt medveten om att det stod tomt här förra veckan. men jag hade helt enkelt inte ork och tid över, dessutom så fick jag också en rejäl förkylning lagom till helgen och älsklings födelsedag.
som tur börjar den ge med sig för denna gång, men nu istället är jag helt slut i knoppen efter att ha pluggat psykologi hela kvällen. jag borde verkligen lägga upp ett schema åt mig med realistiska mål, snart...

kan även påminna mig själv, ännu en gång, att jag faktiskt bara har tre veckor(lite mindre nog) kvar i skolan innan läsperioden inför studentskrivningarna börjar. det är så ofattbart att jag snart har gått ut gymnasiet, så ofattbart. men i dagsläget så kan jag inte riktigt vara i fröjd eftersom jag ännu har skrivningarna framför mig, som är ett kapitel i sig. men "det som inte dödar, det härdar."

mobilbild från förra söndagen, när det blev snowboardåkning. frihetskänslan - hjärta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar