måndag 20 januari 2014

NY VECKA

en ny vecka, med program nästan varje dag och kväll. men idag fick jag i alla fall undanstökat en hel del, så känns det i alla fall.och imorgon kväll ska det bli otroligt skönt att fara på body fit tillsammans med mamma och syster, att ta och pina kroppen lite. jag märker allt mer med mig själv hur bra jag mår av att vara utomhus, att röra på mig så svetten rinner och att vara utan godis(snart har jag klarat en hel månad utan godis, duktigt värre).

för övrigt har huvudet varit enormt fullt av tankar kring ekonomin den här helgen och också måndagen - har vi råd med ytterligare detta? kan vi satsa sådär mycket pengar på detta? blir det bra? kommer det gå jämnt ut? fixar det sig? och ikväll tror jag vi hitta svaret, det kommer troligtvis fixa sig ändå. som sagt, det är en hel del att tänka på i dessa tider.

exakt ett år sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar