tisdag 28 januari 2014

TRÖTT

lördagens roadtrip lämnade minsann sina spår. det är helt sjukt hur lätt jag påverkas om jag inte får tillräckligt med sömn om nätterna. likaså blev det igår när jag direkt efter praktiken for till jobb och sov bara sex timmar inatt. vilket i sin tur resulterade i att jag under hela dagen har gått runt och gäspat. vilket vidare betyder att jag inte direkt kommer orka göra något resten av denna dag. såheså.

men nu är jag(vi) i alla fall en bil rikare, också en mikrovågsugn. att mikrovågsugnen är placerad på golvet i mitt rum förklarar väl ganska bra att jag inte riktigt vet var jag ska börja sätta allt som skaffas inför den riktiga flytten hemifrån. dagens onödiga fakta.

men nu har jag bara tre dagar kvar av praktiken, tre dagar. det är helt sjukt hur snabbt dessa veckor hemhemma har farit, men jag börjar nog också känna att jag saknar mina sambor och vasalivet lite. annars rullar livet på som vanligt bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar