söndag 19 januari 2014

två veckor kvar av praktiken, tänk det. men de resterande två veckorna av januari kommer vara ganska fullspäckade med program - med praktik från morgon till eftermiddag och sedan antingen jobb, skolarbeten, träning eller planerande om kvällarna. det är nämligen så att jag hade tänkt göra inbjudningskorten till bröllopet i januarimånad och planera det som bara går att göra i detta skede, men jag har inte tid över... inte ens allt material har jag skaffat till korten. som tur har jag länge på mig ännu, men det skulle vara så skönt att ha det över hur som helst

det gäller att prioritera och sedan också ta det lugnt mellan varven, det behövs. bara jag skulle komma på vad jag ska hitta på för aktivitet åt klienterna vid praktikplatsen och sedan också få undan den ena stora skoluppgiften, då skulle det vara så skönt. men i och för sig har jag bara skuttat fram det och inte heller tagit mig tid att sitta ner och fundera över dem, men imorgon(!).

nog vet jag att jag kommer hinna ha långa andningspauser och ta det lugnt, men det känns bara som det är lite mycket nu. jag längtar faktiskt lite tills jag blir tillfälligt vasabo igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar