torsdag 20 februari 2014

20februari

jag har nu inlett helgen och sportlovet, eller egentligen redan klockan tre igår för att vara riktigt punktlig. så nu befinner jag mig hemhemma och har reserverat resten av denna vecka för att göra skolarbeten och för att göra saker jag känner för i stunden.

idag har jag redan skrivit en finska rapport, men ska resten av dagen försöka komma vidare med bröllopsplanerna. jag fick nämligen hem lite material igår på posten, så nu ska jag försöka klura ut hur jag vill att inbjudningskorten ska se ut... enkelt men ändå elegant, men på vilket sätt.. hur? innan jag riktigt börjar på ska jag ta mig en dusch, äta en snabb lunch, fara på ett möte till staden och sedan handla ytterligare lite material till dagens bröllopsdilemma. ha en bra dag.

mina rosor på skrivbordet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar