tisdag 11 februari 2014

TISDAG

innan jag började skolan idag(13.15) hann jag ringa en massa samtal hit och dit, det var om sommarjobb och om bokningar inför bröllopet. nu har jag i alla fall preliminärt bokat in det mesta inför bröllopsdagen, tror jag(?). jag blev till och med lite nervös när jag slutligen skrev ner allt i kalendern också, ibland har jag bara lite svårt för att verkligen förstå att det händer på riktigt :))))

annars idag har jag kämpat på med finska, först i skolan under lektionen och sedan också här hemma med morgondagens läxa... men nu är jag i alla fall någorlunda klar med den uppgiften. som näst blir det en dusch och efteråt kommer jag fortsätta med något annat skolarbete, det får jag skylla mig själv för när jag umgicks med gubben igår istället för att göra skoluppgifter, hehe. ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar