måndag 24 februari 2014

arbetsdag ett av sex

helgen med allt vad det innebar(bland annat ett os-brons i ishockey!) kom och for. denna vecka är det sportlov, men jag kommer jobba sex av sju dagar denna vecka... så det blir inte så mycket lov för mig inte. förutom jobb, litelite skolarbete och tentläsning(inte så roligt att ha en finska tent nästan direkt efter sportlovet) har jag också inplanerat en tjejträff och ett förlovningskalas, det ser jag fram emot.

men innan jag tackar och säger godnatt för idag ska jag slösurfa runt lite på nätet, det är bra terapi. nu känns det verkligen som om jag bara ska ta en dag i taget, annars kan det bra hända att jag får för mycket att tänka på. tyvärr är jag ju en sådan, som tänkerochtänker och kanske överanalyserar vissa saker... ibland är det bra, ibland dåligt. men imorgon är en ny dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar