måndag 18 augusti 2014

fem dagar...

idag är det bara fem dagar kvar tills vi gifter oss. dagarna kommer säkert gå snabbt och det får det gärna göra... det är nästan så att jag är lite rastlös just. jag hade bestämt att denna dag ska vara en dag då jag bara tar det lugnt.. men ändå så började jag nog plocka fram alla mina skor, tömde nästan klädskåpet, började smått fundera över packningen till vår bröllopsresa, plockade i och ur diskmaskinen, vek lite kläder och fick även uträttat några ärenden via telefon.

ikväll ska jag fara via biblioteket och låna lite böcker inför resan(ja, jag älskar att sitta och läsa i solen), hoppas jag hittar några dunderbra böcker! jag ska även fara och se på när gubben spelar en fotbollsmatch, men annars har jag inga vidlyftiga planer för denna kväll. imorgon ska jag åtminstone på provsminkning och så ska vi försöka få överräckt det material vår filmare kommer behöva på lördag...

idag har jag också hunnit fundera över hur min klänning ser ut i dagsläget och även om den slutligen kommer sitta som en smäck efter justeringarna hos sömmerskan... fladdran bort, lite mindre osv. senaste jag såg den var för flera månader sedan, och det är först på torsdag vi hämtar den från vasa. hoppashoppashoppas den är som jag tänkt mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar