tisdag 12 augusti 2014

snart får jag min minisemester

det är så konstigt när de sista dagarna alltid ska vara så tröga(oavsett vad det gäller), likaså är alltid den sista jobbtimmen eller de sista femtonminutrarna alltid längst... i alla fall känns det så. men den som väntar på något gott..

nog ska jag stå ut ännu två dagar i jobb innan jag tar min minisemster i sommar.. synd bara att min hals ha börjat bråka, skulle inte direkt ha lust att bli sjuk eller något just nu... får hoppas att halsen bara tillfälligt är sjuk. aki har ju haft en jobbig förkylning nu också, så får se om jag inte blivit smittad...

men idag fick vi i alla fall gjort en inköpslista, inväntar ännu en inköpslista av gubbens mamma innan vi tar en prisma vagn och fyller den från botten uppåt. kommer säkert se sjukt ut när man har vagnen full med mycket dricka, mycket grädde och allt vad nu som ska handlas.

innan jag avrundar detta korta 'uppdateringsinlägget' är jag bara tvungen att visa bilder på mitt hår från provkamningen(blev så! nöjd).. hoppas resultatet blir minst lika bra när det gäller :))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar